пʼятницю, 13 квітня 2018 р.

Рекомендована тематика науково-дослідницьких робіт МАН



                                      АНГЛІЙСЬКА МОВА

1.Dissociation In Argumentative Discussions - Порушення асоціативних зв′язків у процесі обговорення спірних питань.
2.The Semantics of Questions and the Focusation of Answers -  Семантика запитання та концентрація уваги на відповіді.
3.The Discourse of Humour and Irony -  Дискурс гумору та іронії.
4.Language and Advertising – Мова та реклама.
5.Changes in Contemporary English: a Grammatical Study -  Зміни у сучасній англійській мові: граматичний аспект.
6.Phonetics and Phonology : Interactions and Interrelations -  Фонетика та фонологія: взаємодія і взаємозв′язок.
7.Language, Thought and Reference -  Мова, думка та цитування.
8.Lexical Semantics: the Problems of Polysemy -  Лексичне значення: проблеми полісемії.
9.The Philosophy of Language – Філософія мови.
10.Idioms: Processing, Structure and Interpretation -  Ідіоми: адаптація, структура та інтерпретація.
11.The Cognitive Science of Proverbial Wit and Wisdom -  Когнітивно-поведінкова природа прислів′я.
12.The Verbal Communication of Emotions - Вербальна комунікація емоцій.
13.Metaphor: Implications and Applications - Метафора: значення та застосування.
14.The Figurative Language. – Художня мова
15.The Phenomenon of Fanfiction -  Феномен “фан-чтива”.
16.Sherlock Holmes: the Man Who Never Lived and Will Never Die -  Шерлок Холмс: людина, якої ніколи не було, і яка ніколи не щезне.
17.Shakespeare's Sonnet Poem Analysis – Аналіз сонетів Шекспіра.
18.Learning English Through Songs - Вивчення англійської мови з використанням пісень.
19.Формування культури мовлення школярів на основі вивчення фразеології.
20.Формування орфографічної грамотності на уроках англійської мови засобами дидактичних ігор.
21.Метод проектів як засіб розвитку пізнавальних інтересів школярів.
22.Фразеологічні вирази історичного походження у сучасній англійській мові.
23.Структурно-семантичні особливості неологізмів суспільно-політичного характеру (на матеріалі англійської преси).
24.Особливості перекладу англійських суспільно-політичних реалій на українську мову.
25.Комунікативно-прагматичний аспект англійського офіційно-ділового стилю мовлення.
26.Лінгвістичні засоби утворення наукових термінів та їх функціонування в сучасній англійській мові.
27.Семантико-прагматичний аспект пасивних конструкцій в сучасній англійській мові.
28.Особливості слотворення в сучасній англійській лінгвістиці.
29.Структура та особливості вживання сполучникових конструкцій в сучасній англійській мові.
30.Соцокультурний аспект лексико-семантичної системи англійської мови.
31.Перекладацький аспект лінгвістичної категорії заперечення в сучасній англійській мові.
32. Структурно-семантичні особливості англійських афоризмів літературного походження.
33.Особливості функціонування фразеологічних одиниць у сучасній англійській мові.
34.Структура та функціонування різних типів речень в англійській мові (на матеріалі англійської художньої прози).
35.Семантико-когнітивні особливості антропонімів в англійській художній літературі.
36.Особливості функціонування діалектів в сучасній англійській мові.
37.Особливості публіцистичного стилю англійських періодичних видань.
38.Лінгвістичні засоби вираження експресії в творах англійських письменників.
39.Прагматичні та стилістичні особливості англійських публіцистичних текстів.
40.Соціокультурний аспект іншомовних запозичень та особливості їх вживання в сучасній англійській мові.
41.Особливості офіційно-ділового стилю мовлення в сучасній англійській та українській мовах.
43.Проблеми перекладу англійських політичних реалій на українську мову.
44.Структура та особливості вживання складнопідрядного речення в сучасній англійській мові.
45.Структурно-семантичні особливості англійських афоризмів літературного походження.
46.Лінгвістичні засоби утворення театральної термінології в сучасній англійській мові.
47.Лексико-граматичні засоби вираження категорії часу в сучасній англійській мові.
48.Лінгвістичні засоби вираження авторської думки в англійських літературних творах.
49.Особливості вживання сполучникових конструкцій в сучасній англійській мові.
50.Лінгвістичні особливості розмовного стилю мовлення та його функціонування в сучасній англійській мові.
51.Основні тенденції розвитку лексико-стилістичної системи англійської мови.
Лінгвістичний аналіз текстів для читання у вітчизняних  підручниках з англійської мови для старшої школи
52.Лінгвістичний аналіз текстів для читання у зарубіжних підручниках з англійської мови для старшої школи
53.Порівняльний аналіз лінгвістичної складової текстів для читання в зарубіжних та вітчизняних підручниках з англійської мови для старшої школи
54.Лінгвістичні передумови  відбору текстів для навчання читання учнів старшої профільної школи.
55.Використання опису для формування іншомовної комунікативної компетентності  учнів  основної  школи ( на матеріалі автентичних текстів)
56.Використання розповіді для формування англомовної міжкультурної комунікативної компетентності учнів  старшої  школи /на матеріалі автентичних текстів/.
57.Лінгвістичний аналіз завдань та інструктивного контексту в підручниках для формування англомовної лінгвістичної компетентності учнів старшої  школи.
58.Лінгвістичний аналіз англомовних коротких оповідань для навчання читання учнів старшої /профільної/ школи.
59.Лінгвістичний аналіз англомовних коротких оповідань для навчання читання учнів основної школи.
60. Лінгвістичний аналіз англомовних завдань та інструктивного контексту в підручниках для формування англомовної лінгвістичної компетентності учнів основної школи.
61.Використання розповіді для формування англомовної міжкультурної комунікативної компетентності учнів основної школи  /на матеріалі автентичних текстів.
62.Використання опису для формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи ( на матеріалі автентичних казок).
63.Використання опису для формування англомовної комунікативної компетентності учнів старшої профільної школи ( на матеріалі автентичних текстів).

Немає коментарів:

Дописати коментар